
Bildeprofilen har stort potensiale for utvidelse, og kan videreutvikles med tiden uten at konseptet vannes ut. Vi håper det kan få alt fra den nostalgiske tv-titter til yngre streamere til å trekke på smilebåndene. Bildekonseptet er et godt utgangspunkt for kampanjer og konkurranser, og kan involvere følgere til å delta med egne motiver fra egne favorittfilmer og spill.


Skjerm og landskap i harmoni
Ellers er fargepalett basert på grønnfargen i det skogdekte landskapet som litt over mot blåisfargen i vannet fra Folgefonna, komplimentert med gule elementer som en varm kontrast. Skjermen står som grunnform i ulike formater, som de ulike flatene vi bruker nett på, fra telefon til laptop.


Status på heimesida og responsen vi har fått internt og frå kundar har vore ingenting anna enn POSITIV. Bestillingsskjema ser ut til å fungere, produkta har «slått an» og den er rett og slett veldig stilig!
Gunnhild Nilsen Hillestad, Daglig leder i Kvinnherad Breiband

Konklusjon
Vi har virkerlig kost oss både på konseptuelt plan og på utviklersiden med dette prosjektet. Kvinnherad Breiband har vært en «ja-kunde» som har tatt en sjanse som en relativt liten aktør med mange store aktører som konkurrenter. Vi kan ikke legge skjul på at dette har vært spesielt gøy å arbeide med og vi håper å kunne utvikle konseptet videre.