
Som en integrert del av Bremnes Seashore-konsernet samarbeider Sjór tett med utvalgte leverandører, alltid med fokus på kvalitet og bærekraft. Zpirit har bidratt i hele identitetsprosessen – fra navnevalg og logo til visuell kommunikasjon på web, messer, trykksaker og profileringsmateriell. Målet var en identitet som fungerer like godt her hjemme som i markeder i Europa og resten av verden.

Fra kyst til kyst
Navnet, logoen og det visuelle uttrykket henter inspirasjon fra kystens historie og håndverket bak norske sjømatprodukter. Ryddige linjer, rene flater og et moderne typografisk uttrykk gjør identiteten tidløs og fleksibel, samtidig som den forankrer Sjór i norsk tradisjon.



Merkevaren i møte med verden
Den visuelle profilen er utviklet for å fungere på tvers av kulturer og flater. Fra websiden til messestands, brosjyrer og produktkataloger – uttrykket er helhetlig, internasjonalt og lett å lese, uansett hvor i verden Sjór møter sine kunder.


